Na webových stránkách a sociálních sítích se město dlouhodobě prezentuje pod značkou Poznej Příbram. Pod touto značkou Příbram letos láká návštěvníky i vizuálně, téměř pohádkově. Cílem je pozvat na výlet do Příbrami tuzemské návštěvníky a posílit vnímání značky u místních obyvatel.

Je jedno místo, kde je svět stále v pořádku, a to jsou pohádky, ve kterých se často objevují nebe, peklo a ráj. I s ohledem na těžkou dobu, kterou jsme v uplynulých měsících prožívali, jsou inspirací pro letošní turistickou sezonu právě pohádky. Pohádky mají na Příbramsku své místo, například Jan Drda zasadil většinu svých příběhů právě do našeho regionu. Zázraky, dobrodružství a poklady tak na návštěvníky čekají nejen v pohádkách, ale i u nás v Příbrami na Svaté Hoře, v Hornickém muzeu a v nedalekých tajemných Brdech.

Kampaň je letos vidět primárně na sociálních sítích a cílí na rodiny s dětmi a „požitkáře“, kteří jsou zvyklí za zážitky cestovat a preferují částečně organizovaný program. Snahou je odlišit se od komunikace jiných měst, zaujmout cílové skupiny, vzbudit v nich chuť Příbram navštívit a dovést je na web poznejpribram.cz, kde najdou inspiraci k výletu.